Arkadaşlar merhaba, yine bir kahve molası sohbetinde en çok kafa karıştıran ikililerden birine dalıyoruz: "damals" ve "dann" meselesi. Vallahi, kaç yıldır Almanya'da yaşıyorum, kaç öğrencim oldu, bu ikiliyi doğru oturtmak bazen anadili Almanca olanları bile düşündürüyor... Ama merak etmey...